Europe - Norden Tänne kaikki suomalaiset :) en>fr fr>en By Marketta Comments: 132, member since Fri Aug 25, 2006On Mon Mar 05, 2007 04:22 AM
Varmaan tämäkin keskustelu loppuu aika lyhyeen, mutta yritän nyt kuitenkin. Eli koska nuo ruotsalaiset ja norjalaiset vaihtelee tuolla ajatuksia omilla kielillään, niin miksei mekin omallamme. Elikkä muut suomalaiset huomio, missä olette, mitä lajia harrastatte? Tai tulkaa ihan muuten vaan vaihtamaan kuulumisia
Itse tanssin irkkua (ja balettia aina kun aikaa riittää) ja oleskelen pääkaupunkiseudulla. Itseasiassa mun pitäisi nyt tehdä töitä, mutta jotenkin eksyin tänne DDN:ään  Ja tänään on ihan huippupäivä, koska aurinko paistaa pitkästä aikaa! 9 Replies to Tänne kaikki suomalaiset :) |
re: Tänne kaikki suomalaiset :) en>fr fr>en By Kaarina  Comments: 216, member since Fri Aug 25, 2006On Mon Mar 05, 2007 04:33 AM
Niinpä, kevät tulee sittenkin
Mäkin tanssin irkkua, minkä lisäksi käyn hyppelemässä steppi- ja balettitunneilla.
Nyt pitäisi tehdä töitä, mutta tässä DDN:ssä täytyy olla jonkinlainen piilomagneetti, kun se vetää niin kovasti puoleensa  |
re: Tänne kaikki suomalaiset :) en>fr fr>en By swedance Comments: 93, member since Wed Mar 22, 2006On Wed Mar 07, 2007 09:39 AM
Jag fattar inget men kul att nån skriver på norden forumet! |
|
re: Tänne kaikki suomalaiset :) en>fr fr>en By Marketta Comments: 132, member since Fri Aug 25, 2006On Wed Mar 07, 2007 11:10 AM
Hej!
Cool! There actually is someone else in this forum! I reply to you in english, because I'm not that good at swedish. It could be useful to start speaking and writing in swedish though, I think I've forgotten everything I've learnt in school... Anyway, we were just talking that what kind of dances types we do.
Jag danssar irisk dans och ballet och jag bor i Finland, i Helsingfors. Varifrån kommer du? Vilket dans danssar du? Hmmm, I really should practise this... |
re: Tänne kaikki suomalaiset :) en>fr fr>en By swedance Comments: 93, member since Wed Mar 22, 2006On Mon Mar 12, 2007 08:25 AM
Jag tyckte du skrev bra på svenska! Jag bor i stockholm och dansar balett och modernt. |
re: Tänne kaikki suomalaiset :) en>fr fr>en By Preludium Comments: 877, member since Mon Feb 13, 2006On Sun Apr 08, 2007 09:44 AM
Minäkin suomalainen... DDN on kyllä paha silloin, kun pitäis tehdä jotain ihan muuta. Nyt onneksi ei kotona netti jostain syystä lataa ddn:ää, niin jää enemmän aikaa opiskelulle.
Tällä hetkellä en tanssi ollenkaan ja voimisteluharkatkin on jääneet väliin monta kertaa kevään aikana. Liian paljon kiireitä ja budjettiin sopivat tunnit mulle huonoihin aikoihin tai hankalien yhteyksien päässä. Tanssin vielä syksyllä balettia, mutta irkun jouduin lopettamaan juuri aikatauluongelmien vuoksi jo syksyn alussa. Ensi syksystä alkaen kyllä maksan vaikka vähän enemmänkin, että pääsisin ainakin irkkutunneille. Steppiäkin olis kiva harrastaa, mutta en taida nyt opiskeluaikana pystyä venymään ihan kaikkeen...  |
re: Tänne kaikki suomalaiset :) en>fr fr>en By Marketta Comments: 132, member since Fri Aug 25, 2006On Fri Apr 13, 2007 06:32 AM
Millaista voimistelua harrastat? Itse olen aina haaveillut, että olisin aloittanut voimistelun nuorempana, katson aina ihan haltioissani, kun telksta tulee rytmisen tai joukkuevoimistelun kisoja  . |
re: Tänne kaikki suomalaiset :) en>fr fr>en By Preludium Comments: 877, member since Mon Feb 13, 2006On Tue Apr 17, 2007 01:17 PM
Tanssillista voimistelua tällä hetkellä. Useimmat kysyy, mitä se on, enkä oikein osaa selittää. Sanon aina, että vähän niin kuin joukkuevoimistelua.  Pitäis kyllä ottaa kunnolla selvää, hävettää aina, kun en osaa oikein sanoa. Ei sitä pienempänä tullu pohdittua, mitä se on, jumppa kuin jumppa, ja kun en koskaan kilpaillut, ei tullu sillenkään kriteerit yms tutuiksi.
Mä puolestani pitkään harmittelin sitä, etten uskaltanu ala-asteella sanoa haluavani balettitunneille. Oon siis aloittanu balettiharrastuksen vasta täysi-ikäisenä. |
re: Tänne kaikki suomalaiset :) en>fr fr>en By Kaarina  Comments: 216, member since Fri Aug 25, 2006On Wed Apr 18, 2007 01:34 AM
Minäkin aloitin baletin ja stepin vasta täysi-ikäisenä (no siis 23v..), vaikka balettia olisin halunnut kokeilla jo pienenä. Jostain syystä ei vain tullut silloin mentyä.. Mutta tanssillinen voimistelu kuulostaa kyllä kivalta  |
re: Tänne kaikki suomalaiset :) en>fr fr>en By Elfie   Comments: 3769, member since Fri May 02, 2003On Fri Apr 27, 2007 03:15 AM
*Vilkuttaa* täälä myös yksi suomalainen. Itse olen ollut balettiin hurahtanut nutturapää jo kahdeksan vuotiaasta. Nyt baletin opettaminen vie niin paljon aikaa etten ehdi enää niin paljon itse tanssia kuin ennen, mutta silloin tällöin pääsen tunnille vielä itsekin. |